Vreme ulažite u biznis, ne u posete banci!

Potpuno onlajn za iznose do 1.200.000 RSD i jedna poseta banci za iznose do 5.800.000 RSD.

Potpuno onlajn

Za kredite do 1.200.000 dinara, sve možete obaviti onlajn.

Identifikujte se putem video poziva sa zaposlenim banke i elektronski potpišite dokumentaciju kvalifikovanim potpisom.
Novac može biti na Vašem računu u roku od 30 minuta.

Podnesite zahtev bez troškova

Bez provizije za obradu zahteva i troškova povlačenja izveštaja Kreditnog biroa.

Zahtev možete započeti i nastaviti u bilo kom trenutku

Na mejl ćemo Vam poslati link za nastavak procesa od koraka na kom ste stali, a možete nastaviti sa bilo kog uređaja.

Tekući račun uz besplatne digitalne kanale

Ukoliko nemate tekući račun u Raiffeisen banci, otvarate ga tokom ovog procesa bez mesečne naknade održavanja u prvih 12 meseci.

Takođe, ukoliko već niste korisnik, održavanje za Moja mBanka Biznis i Moja eBanka Biznis aplikacije je besplatno u toku trajanja ugovora o tekućem računu.

Šta je potrebno da znam pre apliciranja?

  • Ko može da aplicira?

    U ovom procesu mogu da apliciraju zastupnici koji su ujedno i vlasnici društva sa ograničenom odgovornošću sa jednim vlasnikom registrovanim u Agenciji za privredne registre, državljani Republike Srbije. Društvo mora da postoji najmanje 13 meseci i ima jedan objavljen finansijski izveštaj.

  • Važeća lična karta ili pasoš

    Jedan od ova dva dokumenta će biti potreban za identifikaciju u filijali.

  • Odluka o zaduženju

    Kako biste ceo proces uspešno završili jednim dolaskom u filijalu, potrebno je da prilikom dolaska dostavite original primerak Odluke o zaduženju. Ovaj dokument se formira tek nakon odobravanja kredita, a preciznu instrukciju ćete dobiti u toku procesa.

  • Menice

    Kredit u iznosu preko 1.200.000 dinara, se realizuje uz 2 blanko menice vlasnika i 5 blanko menica pravnog lica za kredite sa rokom do 24 meseca, odnosno 2 blanko menice vlasnika i 10 blanko menica pravnog lica za kredite sa rokom 25 meseci i više. Menice možete kupiti u filijali ili možete doneti svoje.

  • Broj telefona u domaćoj mreži

    Uređaj sa navedenim brojem telefona bi trebalo da imate kod sebe jer ćemo Vam tokom procesa slati kodove koje je potrebno da unesete da biste završili apliciranje.

  • Tekući račun i digitalne usluge

    Ukoliko već ne koristite, u toku procesa ćete otvoriti tekući račun i ugovoriti usluge mobilnog i internet bankarstva. Iznos kredita biće isplaćen na ovaj račun a novcem ćete odmah moći da raspolažete koristeći aplikacije. Račun se otvara i usluge se ugovaraju samo u slučaju kada Vam se odobri kredit.

  • Automatska obrada podataka

    Zahtev će biti automatski obrađen nakon unosa podataka u procesu apliciranja. U slučaju da zahtev bude odbijen u postupku automatizovanog procesa, podnosilac ima pravo da zatraži od Banke odgovarajuća pojašnjenja kao i da Banka razmotri tako donetu odluku.